KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA تيموريان: حق نکونام را به بازيکن چيني دادند

تيموريان: حق نکونام را به بازيکن چيني دادند

http://www.varzesh11.com/images/news/anderaik-teymoriyan-4067.jpg
 
آندرانيک تيموريان درباره انتخابهاي کنفدراسيون فوتبال آسيا در مراسم معرفي بهترينهاي سال 2013 اظهار کرد: واقعا هم متعجبم، هم ناراحت. تعجبم از اين است که چطور کنفدراسيون فوتبال آسيا بيشترين جوايز را به فوتبال چين داده است، آن هم در شرايطي که فوتبال اين کشور در سطح اول فوتبال آسيا نيست. آنها نه تنها نتوانستند به مرحله نهايي انتخابي جام جهاني صعود کنند بلکه حضورشان در جام ملتهاي آسيا هم هنوز قطعي نشده است.

به گزارش ايسنا ، وي افزود: در سالهاي گذشته رقابت اصلي براي تصاحب عناوين برترينها معمولا بين کره، ژاپن و ايران بود و اين مساله با توجه به قدرت اين کشورها اتفاق عجيبي نبود اما واقعا جاي تعجب است که چطور فوتبال چين که امسال تنها يک قهرماني باشگاهي در آسيا داشت بيشترين جوايز را برده است.

هافبک تيم ملي درباره ناراحتي خود هم گفت: براي فوتبال ايران و جواد نکونام ناراحتم. نکونام نماينده 75 ميليون ايراني بود و من هم مثل همه دوست داشتم که جايزه بهترين بازيکن سال آسيا به نکونام مي رسيد. واقعا او شايسته کسب اين عنوان بود. نکونام يک بازيکن بين المللي است و اين جايزه شايسته او بود. فقط فکر مي کنم به دليل معيارهاي آسيا که بيشترين اهميت را براي رقابتهاي باشگاهي قائل است رقيب چيني نکونام اين عنوان را گرفت. اگر استقلال قهرمان آسيا مي شد ديگر هيچ بهانه اي وجود نداشت که کنفدراسيون فوتبال آسيا بخواهد اين عنوان را از نکونام بگيرد. با اين حال اينکه به نکونام اين عنوان را ندادند، چيزي از ارزشهاي او کم نمي کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: آندو, آندرانیک تیموریان, حق نکونام را به بازیکن چینی دادند, استقلال, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )